آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مروری بر اتفاقات هفته پنجم لیگ برتر | توقف استقلال در چاه نفت

  • کد خبر: ۵۲۰۰۵
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
مروری بر اتفاقات هفته پنجم لیگ برتر | توقف استقلال در چاه نفت
شاگردان فکری با یک تساوی بدموقع، بهترین فرصت برای رسیدن به صدر را از دست دادند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۵ مسابقه به پایان رسید. در بازی‌های مهم دیروز، استقلال در خانه مقابل صنعت‌نفت آبادان با نتیجه یک‌بریک متوقف شد، گل‌گهر که خیلی‌ها ۳‌امتیاز این هفته را برایش کنار گذاشته بودند، در سیرجان با نتیجه دور‌از‌انتظار ۲‌بر ۱ از پیکان شکست خورد تا جایگاهش در صدر جدول متزلزل شود. آلومینیوم اراک که در بازی‌های قبل خود گلی را به ثمر نرسانده بود، در خانه ۴ گل به ماشین‌سازی زد تا مربی جوان تبریزی کم‌کم سختی و تفاوت کار در لیگ برتر را درک کند. بازی تیم‌های تراکتور با فولاد و سایپا با مس رفسنجان نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علی‌منصور با صلوات‌شمار تیمش را هدایت کرد!

عصر دیروز تیم‌های تراکتور و فولاد در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به‌مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در‌حالی‌که انتظار می‌رفت تیم‌های ۲ سرمربی استقلالی نمایش‌دهنده فوتبال زیبا و تماشاگر‌پسندی باشند، اما آن‌ها نتوانستند در نیمه اول انتظارات را برآورده کنند و موقعیت خطرناکی را روی دروازه‌ها ایجاد نکردند.
 
علیرضا منصوریان در‌حالی کنار زمین شاگردانش را هدایت می‌کرد که یک وسیله (احتمالا صلوات‌شمار) را در انگشتش کرده بود و زیر لب کلماتی را زمزمه می‌کرد. در نیمه دوم هم ۲ تیم تلاش زیادی کردند تا به گل برسند؛ اما روال نیمه اول ادامه داشت و بازی ۲ تیم در‌نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا یک‌امتیاز تأثیر زیادی در تغییر موقعیت آن‌ها در جدول رده‌بندی نداشته باشد. تراکتور تبریز با این تساوی خانگی شش‌امتیازی شد و تیم فولاد هم با کسب یک امتیاز بیرون از خانه هفت‌امتیازی شد.

منجنیق پیکان به قلب گل‌گهر نشست

گل‌گهر امیر قلعه‌نویی با ۱۰‌امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و انتظار می‌رفت در این بازی هم بتواند به روند بدون باخت خود ادامه دهد؛ اما ۲ گل زودهنگام پیکان، برنامه‌های تیم سیرجانی را بر‌هم زد و تیم قلعه نویی را غافل‌گیر کرد. پیکان در دقیقه‌۳ گل نخست را به ثمر رساند و در دقیقه‌۷ با پرتاب بلند و منجنیقی نادر محمدی و برخورد توپ به دست علیرضا حقیقی، دروازه‌بان گل‌گهر، توانست از این تیم پیش بیفتد. گادوین منشا در نیمه نخست یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.
 
این مهاجم تعداد گل‌های زده خود را به عدد ۵ رساند تا نشان دهد عزم خود را برای عنوان آقای‌گلی لیگ جزم کرده است. البته منشا در نیمه دوم هم موفق به گل‌زنی شد، اما داور این گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه‌۸۰ این مسابقه و بعد از درگیری لفظی امیر قلعه‌نویی با مهدی تارتار، سرمربی پیکان، داور مسابقه به قلعه‌نویی کارت زرد نشان داد و لحظاتی فضای کنار خط متشنج شد. با این نتیجه، تیم گل‌گهر، صدرنشین لیگ، نخستین باخت این فصل خود را تجربه کرد؛ ولی فعلا با ۱۰‌امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. تیم پیکان هم با این برد ارزشمند هشت‌امتیازی شد.

استقلال صدر را پس زد

شاگردان محمود فکری که برای این بازی با ترکیب جدیدی پای به میدان گذاشته بودند، نتوانستند
۳ امتیاز این بازی را به هواداران هدیه دهند. استقلالی‌ها که با شکست گل‌گهر بهترین موقعیت را برای رفتن به صدرداشتند، در این مسابقه نشان دادند در روز‌های سخت چندان نمی‌توان به عملکرد کادرفنی این تیم امیدی داشت. استقلال در این بازی یک گل خورد و چندین و چند بار هم تا آستانه خوردن گل دوم پیش رفت که با درخشش مظاهری این اتفاق رقم نخورد تا این باز‌ی با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->